Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en Privacy Regelement van de organisatie
Algemene voorwaarden ZZP Zorg & WelzijnsCafé
12 juni 2023
1. Algemeen
1.1 ZZP Zorg & WelzijnsCafé is een samenwerkingsverband tussen onderstaande bedrijven:
Reflectie ZorgKracht KvK 68982577 | 30271991 – John & Zorg KvK 88705943 | CijferWeegschaal KvK 81526075
2. Kaartverkoop en toegang
2.1 Toegangskaarten zijn verkrijgbaar via de link naar een pagina van flextickets.nl. Koop geen kaarten via derden, er is geen garantie dat dit echte toegangskaarten zijn. Het is verboden om kaarten onrechtmatig door te verkopen. Dit geldt o.a. in situaties waarbij winst wordt gemaakt op gekochte toegangskaarten. De organisatie behoudt zich het recht verkoop te verbieden.
2.2 Gekochte toegangskaarten zijn strikt persoonlijk, niet overdraagbaar en worden niet teruggenomen door de organisatie. Iedere kaart heeft een unieke code die bij ontvangst wordt gescand. Elke bezoeker dient bij het betreden van de locatie in het bezit te zijn van een geldig en uniek entreebewijs en een geldige legitimatie.
2.3 Bij constatering van onrechtmatigheden, zoals valse en/of gedupliceerde kaartjes of een poging tot toegangsverschaffing zonder geldige toegangskaart, wordt de toegang ontzegd en aangifte gedaan bij de politie.
2.4 Voor het evenement geldt een minimumleeftijd 18 jaar.
2.5 Tijdens het evenement dient de bezoeker op eventuele aanvraag van de organisatie zich, conform de wettelijke identificatieplicht, te kunnen legitimeren met één van de volgende legitimatiebewijzen: paspoort, Nederlandse identiteitskaart, rijbewijs, bromfietscertificaat, Ov-studentenkaart.
2.6 Door bezoekers meegebrachte huisdieren, eet- en drinkwaar, professionele opnameapparatuur en goederen die in strijd zijn met Nederlandse wetgeving, zijn op het evenement niet toegestaan.
2.7 Voorwerpen/producten welke in de ogen van de organisatie of beveiliging van gevaar kunnen zijn, zijn op het evenement niet toegestaan. Denk hierbij aan producten met ontploffingsgevaar in vaste, vloeibare of gasvorm, vuurwerk of pyrotechnische artikelen, flessen, paraplu’s, wandelstokken, camerastatieven en dergelijke.
3. Aansprakelijkheid
3.1 Het betreden van het evenement is geheel voor eigen risico van de bezoeker en/of exposant.
3.2 De organisatie kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor enige schade ontstaan aan bezoekers, exposanten en/of goederen van bezoekers al dan niet veroorzaakt door derden.
3.3 De organisatie draagt geen verantwoordelijkheid en kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor de geleverde diensten en producten van de deelnemende ondernemers, dan wel geleden schade die hieruit voortvloeit.
3.4 Wanneer het evenement door overmacht (gedeeltelijk) geen doorgang kan vinden (alles wat buiten de invloedsfeer van de organisatie ligt), kan de organisatie op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld. Er volgt geen restitutie van de gemaakte kosten door de bezoeker i.v.m. gemaakte kosten door de organisatie.
4. Gebruik van alcoholische dranken
4.1 Het wettelijke vastgestelde alcoholbeleid is tijdens het evenement van kracht. Aan bezoekers onder de 18 jaar wordt geen alcohol verstrekt. Bij twijfel kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.
5. Overig
5.1 Bezoekers en exposanten zijn verplicht zich te houden aan voorschriften en/of aanwijzingen van de organisatie.
5.2 De organisatie behoudt zich het recht eenieder de toegang tot de locatie te ontzeggen wanneer er, naar oordeel van de organisatie of politie, een mogelijke dreiging bestaat voor de veiligheid van het evenement en zijn bezoekers. Om welke reden dan ook worden betaalde entreegelden in deze gevallen niet geretourneerd.
5.3 Tijdens het evenement kunnen foto’s of opnamen worden gemaakt ten behoeve van reportages, website, promotiedoeleinden e.d. Door het kopen van een toegangskaart en het betreden van het evenement geeft de bezoeker toestemming aan de organisatie deze opnames voor deze doeleinden te gebruiken.
5.4 De organisatie behoudt zicht het recht voor om het evenementbeleid ten alle tijde aan te passen.
6. Bevestiging & Betalingen Exposant
6.1 Exposant krijgt na akkoord een bevestiging van de organisatie voor deelname aan het evenement.
6.2 De factuur wordt 2 maanden voor het evenement verstuurt en dient binnen 14 dagen voldaan te worden.
6.3 Indien de exposant niet tijdig betaald wordt men geweerd van het evenement. Waarbij de factuur open blijft staan en deze alsnog geïncasseerd wordt met eventuele incassokosten.
6.4 Bij afzegging van exposant wordt er geen restitutie toegepast.
7. Geschillen
7.1 Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde Rechtbank Noord-Brabant, locatie 's-Hertogenbosch.
8. Contact
8.1 Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze algemene voorwaarden dan kunt u contact opnemen via info@ZZPZorgenWelzijnsCafe.nl
Privacy Reglement ZZP Zorg & WelzijnsCafé
12 juni 2023
1. Doel
1.1 ZZP Zorg & WelzijnsCafé verzamelt (persoons)gegevens als jij je online als bezoeker of deelnemer aan een van onze evenementen registreert. We gebruiken je gegevens om de registratie door te voeren. We leggen jouw gegevens vast voor:
Registratie van deelname
Het verstrekken van toegang tot het event
Het communiceren over of toesturen van informatie in het kader van de deelname, denk aan links of toegangsbewijzen, dieetwensen of vragen of verzoeken ten aanzien van mobiliteit
1.2 Daarnaast verwerken we gegevens voor extra service en dienstverlening en voor marketing- doeleinden. Dit doen we op grond van een zogenaamd ‘gerechtvaardigd belang’ of jouw toestemming. We leggen jouw gegevens vast voor:
Analyses, bijvoorbeeld van bezoekersaantallen, demografische kenmerken, interessante en minder interessante onderdelen van het evenement
Marketing
1.2 Hieronder lees je precies welke gegevens we waarvoor gebruiken. Registratie, toegang en deelname aan het evenement
Bedrijfsnaam of instelling
KvK nummer
Naam
E-mailadres
Telefoonnummer
Adres
Nieuwsbrief
Kortom, wij verwerken persoonsgegevens die wij verzamelen in het kader van onze evenementen voor het uitvoeren van een overeenkomst, op basis van toestemming.
2. Persoonsgegevens
2.1 Wanneer je je aanmeldt voor een evenement verzamelen wij contactgegevens zoals (bedrijfs)naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres, geslacht. Als het een betaald evenement is vragen we ook financiële gegevens. We kunnen ook kijken of je eerder hebt deelgenomen. Als dit in het kader van het evenement nodig is, kunnen we ook vragen naar dieetwensen of specifieke interesses. Dit doen we ook als je informatie opvraagt, informeert naar onze evenementen of manifestaties, een vraag stelt, reageert op onze website of social media of op een andere manier met ons in contact treedt. Op evenementen kunnen ook foto’s of video’s gemaakt worden. Deze gebruiken wij voor verslaglegging en promotie.
2.2 In aanvulling op de Persoonsgegevens die je zelf verstrekt aan ZZP Zorg & WelzijnsCafé kunnen we aanvullende Persoonsgegevens verzamelen, vastleggen en verwerken over het gebruik van onze website(s). Het gaat hierbij om gegevens over de door jou gebruikte apparatuur, zoals een IP-adres, de versie van het besturingssysteem, instellingen van het apparaat dat je gebruikt om de website te bezoeken, alsmede gegevens over het gebruik van de website, zoals het tijdstip waarop je ons bezoekt en de onderwerpen die je bekijkt. Deze gegevens worden geregistreerd en gebruikt voor analyses van bezoek- en klikgedrag op de website.
3. Beveiliging
3.1 ZZP Zorg & WelzijnsCafé zorgt voor adequate beveiligingsmaatregelen ter bescherming van de (persoons)gegevens van bezoekers. We maken gebruik van beveiligde verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL). Gegevens worden altijd versleuteld verzonden, zowel aan interne als bevoegde externe partijen.
4. Verwerkers en derden
4.1 Voor de uitvoering van onze dienstverlening schakelen wij dienstverleners in. Dit kunnen derden zijn, denk aan de Belastingdienst, maar in de meeste gevallen zijn dit partijen die ten behoeve van ZZP Zorg & WelzijnsCafé persoonsgegevens verwerken. Dit zijn bijvoorbeeld online marketingbureaus, webbouwers en distributeurs. Met deze partijen maakt ZZP Zorg & WelzijnsCafé passende contractuele afspraken.
5. Jouw rechten
5.1 Gegevens wijzigen of verwijderen
Je kan ZZP Zorg & WelzijnsCafé verzoeken de gegevens die wij over je verzamelen te laten wijzigen. Ook kan je ZZP Zorg & WelzijnsCafé verzoeken je gegevens te laten verwijderen. Een verwijderingsverzoek kan je, voorzien van je volledige naam, adres en telefoonnummer en e-mailadres, indienen per e-mail via info@zorgenwelzijnscafe.nl
5.2 Inzage en overdraagbaarheid
Je kunt op elk moment inzage vragen in de gegevens die wij over je verzamelen. Een dergelijk verzoek kan je voorzien van je volledige naam, adres en telefoonnummer en e-mailadres indienen per e-mail via info@zorgenwelzijnscafe.nl ZZP Zorg & WelzijnsCafé is verplicht je identiteit te verifiëren voordat wij je toegang mogen verlenen tot jouw persoonlijke gegevens in onze administratie. Daarom zal ZZP Zorg & WelzijnsCafé telefonisch contact met je opnemen.
5.3 Toestemming intrekken
Je kunt op elk moment een gegeven toestemming aan ZZP Zorg & WelzijnsCafé voor een bepaalde verwerking (bijvoorbeeld voor onze nieuwsbrief) weer intrekken.
6. Vragen
6.1 Vragen of opmerkingen over ons privacyverklaring of over hoe Amnesty omgaat met (persoons)gegevens kunnen ingediend worden via info@zorgenwelzijnscafe.nl.
7. Wijzigingen
7.1 Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring.